Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Is lOvely Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Is lOvely Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

دوست داشتنی
این شب ها

 

این شب ها
چشم های من خسته است
گاهی اشک
گاهی انتظار...

این سهم چشم های من است.

مترسک ناز می کند
کلاغ ها فریاد می زنند
و من سکوت می کنم....
سكوت...

این مزرعه ی زندگی من است
خشک و بی نشان!

 


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت14:20---22 آبان 1392
رفتم اما...

لحظه هایم دیگربی توسرنشد...

حالابرگشته ام

تادوباره ارام فریادبزنم...

نبودن هایت را...


reza
ساعت15:51---7 آبان 1392
خیلی متنت عالیه.دمت گرم

reza
ساعت21:04---3 آبان 1392
همه.......
همــــه ماهــــــر شــــده انـــد

یــــــک نفــــر هزاران نفـــر را بــا هــــم دوســـت دارد !

امــــــــا مــــن …

نـــــاشیـــــــانـــــه

به یـــــک نفـــــــر دل میــــبــــنـــــــدم

هـــــــــزاران بــــــــار


parya
ساعت23:34---30 شهريور 1392
سلام لینک شدی

واااااااا توکه منو لینک نکردی
پاسخ: کردم


parya
ساعت22:25---30 شهريور 1392
سلام باچه نامی لینکت کنم راستی منو لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





{ }{همسفر باران}